Kaikki kokoelmat
Viestit ja viestintä
Ongelmatilanteet
Mitä tehdä, jos varausvahvistus ei tule sähköpostiin
Mitä tehdä, jos varausvahvistus ei tule sähköpostiin
Päivitetty yli viikko sitten

Varausvahvistus lähetetään sinulle ja asiakkallesi samanaikaisesti automaattisesti varauksen jälkeen. Lisäpalveluna voit myös halutessasi valita tekstiviestimuistutukset ja -vahvistukset käyttöösi.

Tarkastathan seuraavat kohdat, jos asiakkaasi eivät saa varausvahvistusta

  • Asiakaskortille on tallennettu sähköpostiosoite. Huomioithan, että sinä olet aina päävastuullinen rekisterinpitäjä, mikä tarkoittaa sitä että liike omistaa asiakastiedot ja on vastuussa asiakasrekisterin ylläpidosta.

  • Tarkista sähköpostiosoitteen oikeinkirjoitus. Jos sähköpostiosoitteessa on kirjoitus- tai näppäilyvirhe, esim. Gmil.com tai .con, sähköposti ei mene perille.

  • Pyydä asiakasta tarkistamaan roskaposti ja muut kansiot sähköpostilaatikossaan. Joissakin sähköpostilaatikoissa on tyypillistä, että viestit ohjautuvat muihin kansioihin, muten “Muut”, “Tarjoukset” tai “Mainokset”.

  • Jos sähköpostilaatikko on täynnä, siihen ei voida lähettää sähköpostivahvistusta. Pyydä asiakasta tarkistamaan, että sähköpostilaatikkoon mahtuu vielä viestejä.

  • Jos viestit päätyvät useimmiten roskapostiin, asiakas voi tallentaa sähköpostiosoitteemme yhteystietoihinsa. Vahvistusviestit tulevat meiltä osoitteesta no-reply@vello.fi

Vastasiko tämä kysymykseesi?