Siirry pääsisältöön
Mitä tehdä, jos varausvahvistus ei tule sähköpostiin?
Päivitetty yli 5 kuukautta sitten

Varausvahvistus lähetetään sinulle ja asiakkallesi samanaikaisesti automaattisesti varauksen jälkeen. Lisäpalveluna voit myös halutessasi valita tekstiviestimuistutukset ja -vahvistukset käyttöösi.

Tarkastathan seuraavat kohdat, jos asiakkaasi eivät saa varausvahvistusta

  • Asiakaskortille on tallennettu sähköpostiosoite. Huomioithan, että sinä olet aina päävastuullinen rekisterinpitäjä, mikä tarkoittaa sitä että liike omistaa asiakastiedot ja on vastuussa asiakasrekisterin ylläpidosta.

  • Tarkista sähköpostiosoitteen oikeinkirjoitus. Jos sähköpostiosoitteessa on kirjoitus- tai näppäilyvirhe, esim. Gmil.com tai .con, sähköposti ei mene perille.

  • Pyydä asiakasta tarkistamaan roskaposti ja muut kansiot sähköpostilaatikossaan. Joissakin sähköpostilaatikoissa on tyypillistä, että viestit ohjautuvat muihin kansioihin, muten “Muut”, “Tarjoukset” tai “Mainokset”.

  • Jos sähköpostilaatikko on täynnä, siihen ei voida lähettää sähköpostivahvistusta. Pyydä asiakasta tarkistamaan, että sähköpostilaatikkoon mahtuu vielä viestejä.

  • Jos viestit päätyvät useimmiten roskapostiin, asiakas voi tallentaa sähköpostiosoitteemme yhteystietoihinsa. Vahvistusviestit tulevat meiltä osoitteesta no-reply@vello.fi

Vastasiko tämä kysymykseesi?