Siirry pääsisältöön

Vello-tilin säilyttäminen, kun tarve ajanvarausjärjestelmälle päättyy tai keskeytyy

Päivitetty tänään

Vellossa voit itsenäisesti vaihtaa eri käyttötasojen välillä kulloisenkin tarpeesi mukaan. Voit esimerkiksi aktivoida Premium-käyttötason kesäksi, kun tarvitset ulkoliikuntatuntejasi varten Ryhmätilaisuus-ominaisuuden. Talvikaudella voit palata käyttämään edullisempaa käyttötasoa.

Jos tarpeesi ajanvarausjärestelmälle keskeytyy väliaikaisesti, mutta uskot että haluat tulevaisuudessa palata käyttämään Vello-tiliäsi uudelleen, voit joissain tapauksissa säilyttää Vello-tilisi ilman aktiivista tilausta. Kun tilaus katkeaa, Vello-tilisi ajanvaraukset ja myynnit estyvät, mutta itse tiliä ei tuhota.

Vello-tilin säilyttäminen ja maksullisen tilauksen päättäminen tai muokkaaminen

Tilaustason pienentäminen

Jos haluat vaihtaa nykyisen Vello-tilauksesi tasoa, esim. Premium-tasosta Basic-tasoon, voit tehdä tämän itsenäisesti Laskutus-sivultasi.

Lue tarkemmat ohjeet täältä: Laskutuskauden tai tilaustason muuttaminen.

Tilauksen jatkaminen ilmaisella Free-tasolla kokeilujakson jälkeen

Jos 30 päivän ilmainen kokeilujaksosi on edelleen käynnissä ja olet aktivoinut maksullisen tilauksen alkamaan kokeilujakson päätyttyä, voit myös pyytää tilin jatkamista Free-tasolla kokeilujakson jälkeen.

Huomioi: Jos Vello-tililläsi yksittäisten asiakkaiden kokonaismäärä on ylittänyt 50 asiakkaan rajan, et voi enää palata käyttämään ilmaista Free-käyttötasoa, vaikka ilmainen kokeilujakso ei olisi vielä päättynyt.

Maksullisen tilauksen päättäminen ilman, että Vello-tiliä suljetaan

Vain Pääkäyttäjän oikeudet omaava käyttäjä voi suorittaa seuraavat toimenpiteet.

Tarkista ensin, mikä tilaus sinulla on käynnissä ja milloin se uusiutuu ja tee pyyntö tilauksen peruuttamisesta asiakastukeen näin:

  1. Kirjaudu sisään Velloosi

  2. Siirry kohtaan Käyttäjätili → Laskutus

  3. Tarkista nykyisen käyttötasosi seuraavan laskun päivämäärä - tällöin tilaus uusiutuu, jos sitä ei irtisanota

  4. Jos "Käyttötaso" kohdassa lukee Basic tai Premium, ota yhteyttä asiakastukeen Chat-ikkunan tai sähköpostin kautta (asiakaspalvelu (at) vello.fi) vähintään 30 päivää ennen seuraavan laskun päivämäärää ja pyydä, että tilauksesi irtisanotaan mutta tiliä ei tuhota.

  5. Jos "Käyttötaso" Kohdassa lukee Pro, ota yhteyttä asiakastukeen vähintään 6 kuukautta ennen seuraavan laskun päivämäärää ja pyydä, että tilauksesi irtisanotaan mutta tiliä ei tuhota

Vastasiko tämä kysymykseesi?