Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatViestit ja viestintäMarkkinointiviestit asiakkaalle
Ajastetussa viestissä lähettämäni linkki ei toimi - mikä avuksi?
Ajastetussa viestissä lähettämäni linkki ei toimi - mikä avuksi?
Päivitetty yli kuukausi sitten

Jos keräät asiakkailtasi palautetta käyttämällä Ajastettuja viestejä ja pyydät asiakkaitasi menemään antamaasi linkkiin täyttämään palautteen varmista, että liittämäsi linkki toimii ja on kopioitu oikein.

Vello ei pysty vaikuttamaan tekstiin liitettyjen linkkien voimassaoloon tai oikeallisuuteen.

Jos asiakkaasi raportoivat, että viestin mukana tuleva linkki ei toimi, tarkistathan seuraavat asiat.

Tarkista linkki palveluntarjoajan sivustolta

Tee esin:

  • Tarkista ensin palautteen keräykseen käyttämältäsi sivustolta, mikä on oikea ja täydellinen linkki, joka asiakkaittesi tulisi käyttää ja että se on voimassa

Tarkista, että linkki on liitetty oikein Ajastettuun viestiin

Jos olet kirjoittanut linkin viestiin pelkkänä tekstinä

  1. Kirjaudu sisään Velloosi

  2. Mene kohtaan Valinnat → Asetukset → Viestintä

  3. Valitse Ajastetut viestit-välilehti

  4. Klikkaa käyttämääsi Ajastettua viestiä avataksesi sen asetukset

  5. Kohdasta Sisältö klikkaa Muokkaa

  6. Tarkista kirjoittamasi teksti ja katso, ettei siitä vahingossa puutu merkkejä

Jos olet lisännyt linkin johonkin tekstin osaan

  1. Kirjaudu sisään Velloosi

  2. Mene kohtaan Valinnat → Asetukset → Viestintä

  3. Valitse Ajastetut viestit-välilehti

  4. Klikkaa käyttämääsi Ajastettua viestiä avataksesi sen asetukset

  5. Kohdasta Sisältö klikkaa Muokkaa

  6. Klikkaa tekstikappaletta, johon linkki on liitetty ja paina "linkki" kuvaketta

  7. Tarksita uudesta ikkunasta "Url" kentästä, että liittämäsi linkki osoite on oikein, eikä siinä ole kirjoitusvirheitä

Vastasiko tämä kysymykseesi?