Jos keräät asiakkailtasi palautetta käyttämällä Ajastettuja viestejä ja pyydät asiakkaitasi menemään antamaasi linkkiin täyttämään palautteen varmista, että liittämäsi linkki toimii ja on kopioitu oikein.
Vello ei pysty vaikuttamaan tekstiin liitettyjen linkkien voimassaoloon tai oikeallisuuteen.
Jos asiakkaasi raportoivat, että viestin mukana tuleva linkki ei toimi, tarkistathan seuraavat asiat.
Tarkista linkki palveluntarjoajan sivustolta
Tee esin:
Tarkista ensin palautteen keräykseen käyttämältäsi sivustolta, mikä on oikea ja täydellinen linkki, joka asiakkaittesi tulisi käyttää ja että se on voimassa
Tarkista, että linkki on liitetty oikein Ajastettuun viestiin
Jos olet kirjoittanut linkin viestiin pelkkänä tekstinä
Kirjaudu sisään Velloosi
Mene kohtaan Valinnat → Asetukset → Viestintä
Valitse Ajastetut viestit-välilehti
Klikkaa käyttämääsi Ajastettua viestiä avataksesi sen asetukset
Kohdasta Sisältö klikkaa Muokkaa
Tarkista kirjoittamasi teksti ja katso, ettei siitä vahingossa puutu merkkejä
Jos olet lisännyt linkin johonkin tekstin osaan
Kirjaudu sisään Velloosi
Mene kohtaan Valinnat → Asetukset → Viestintä
Valitse Ajastetut viestit-välilehti
Klikkaa käyttämääsi Ajastettua viestiä avataksesi sen asetukset
Kohdasta Sisältö klikkaa Muokkaa
Klikkaa tekstikappaletta, johon linkki on liitetty ja paina "linkki" kuvaketta
Tarksita uudesta ikkunasta "Url" kentästä, että liittämäsi linkki osoite on oikein, eikä siinä ole kirjoitusvirheitä