Siirry pääsisältöön
Virheellisen sarjakortin mitätöinti
Päivitetty tällä viikolla

Jos olet vahingossa luonut sarjakortin, jossa on virheellinen tieto tai joka on vahingossa lähtenyt väärään osoitteeseen, voit käydä mitätöimässä sen joko Raporteista tai Asiakasreskisteristä.

Sarjakortin mitätöinti Raporteista

  1. Kirjaudu sisään Vellosi

  2. Siirry kohtaan Valinnat → Raportit

  3. Valitse Lahjakortit ja sarjakortit

  4. Etsi virheellinen sarjakortti

  5. Klikkaa sarjakortti auki

  6. Vieritä avautuvan ikkunan alareunaan

  7. Syötä sarjakortin koko summa tai hoitokertojen määrä sille varattuun kenttään

  8. Kirjaa sarjakortti käytetyksi

Nyt virheellinen sarjakortti on kuitattu käytetyksi, eikä sitä voi enää käyttää.

Sarjakortin merkkaaminen käytetyksi Asiakaskortilta

  1. Kirjaudu sisään Velloon pääkäyttäjänä

  2. Siirry kohtaan Valinnat → Asiakkaat

  3. Valitse haluamasi asiakas

  4. Siirry asiakas välilehdellä Sarjakortti osioon

  5. Valitse haluamasi sarjakortti

  6. Paina Veloita käynti kerta ja valitse kentästä kuinka monta käyntikertaa haluat vähentää

  7. Paina lopuksi Käytä XX käyntikertaa

Nyt virheellinen sarjakortti on kuitattu käytetyksi, eikä sitä voi enää käyttää.

Vastasiko tämä kysymykseesi?