Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatSarjakortitOngelmatilanteet
Sarjakorttia ei hyväksytä maksutavaksi
Sarjakorttia ei hyväksytä maksutavaksi
Päivitetty yli viikko sitten

Kun luot sarjakortin, voit päättää onko se Palvelusarjakortti vai Arvosarjakortti.

Jos valitset Palvelusarjakortin, sinun täytyy valita mihin palveluihin sarjakortti on käytettävissä.

Jos myyt sarjakortin ja myöhemmin lisäät uusia palveluita sarjakorttiin, eivät jo myydyt sarjakortit päivity automaattisesti. Jos asiakas yrittää käyttää sarjakorttia maksutavaksi palveluun joka ei silloin myyntihetkellä ollut liitetty, ei tämä onnistu.

Voit halutessasi päivittää asiakkaan sarjakortin sellaiseen, jossa haluamasi uudet palvelut ovat liitettynä.

Miten teen asiakkaalle päivitetyn sarjakortin?

Toimi näin.

Päivitä ensin sarjakorttisi palvelut haluamiisi

  1. Kirjaudu Velloosi pääkäyttäjänä

  2. Mene kohtaan Valinnat → Asetukset → Sarjakortit

  3. Valitse haluamasi sarjakortti ja lisää ne palvelut, joihin haluat sen käytettävän

Lähetä uusi (korjattu) sarjakortti asiakkaallesi

  1. Mene kohtaan Valinnat → Lahjakortit & Sarjakortit

  2. Valitse haluamasi sarjakortti ja paina Lähetä

  3. Syötä asiakkaan tiedot (varmista, että ne ovat samat kuin mitä Asiakasrekisterissä on: silloin sarjakortti näkyy asiakkaan tiedoissa)

  4. Paina Luo myymäsi sarjakortti

  5. Nyt asiakkaalla on uusi, päivitetty sarjakortti, jota voi käyttää maksutapana kaikkiin siihen lisättyihin palveluihin

Mitätöi sitten vanha, virheellinen sarjakortti näin:

  1. Mene asiakasrekisteriisi kohdasta Valinnat → Asiakasrekisteri

  2. Etsi haluamasi asiakas ja klikkaa hänen nimeään

  3. Asiakkaan kortin alta klikkaa Sarjakortit

  4. Sarjakortin kohdalta klikkaa Käytä

  5. Syötä jäljellä olevat käyttökerrat ja paina Käytä X käyntikertaa

  6. Nyt vanha sarjakortti on merkattu käytetyksi

Vastasiko tämä kysymykseesi?