Siirry pääsisältöön
Työntekijärooli ja asiakasrekisteri
Päivitetty yli viikko sitten

Pääseekö Työntekijä-käyttäjäoikeuksien käyttäjä näkemään Asiakasrekisterin?

Käyttäjä, jolle on asetettu Työntekijän-käyttöoikeus, ei hän näe Asiakasrekisteristä muita asiakkaiden tietoja, kuin niitä jotka ovat varanneet hänen kalenteriinsa ajan.

Ehdottaako Vello olemassa olevien asiakkaiden tietoja ajanvarausta luodessa Työntekijä-oikeuksilla kirjautuneelle käyttäjälle?

Kun Työntekijän-käyttöoikeuksien omaava henkilö luo asiakkaalle ajanvarausta, ehdottaa Vello niiden asiakkaiden tyhteystietoja Asiakasrekisteristä, joihin Työntekijällä on oikeus. Toisin sanoen, niitä asiakkaita, jotka ovat aiemmin varanneet kyseiselle Työntekijälle ajan hänen kalenteristaan.

Jos joku asiakas on varannut ajan aiemmin toisen henkilön kalenteriin, mutta ei Työntekijälle, ei Vello ehdota Työntekijälle tämän asiakkaan tietoja Asiakasrekisteristä tietoturvasyistä.

Työntekijä ei pysty edes näkemään tai käyttämään mitään kalenteria, mikä avuksi?

Työntekijän-käyttöoikeuksilla kirjautuva henkilö pääsee näkemään ja käyttämään ainoastaan niitä Kalentereita, joihin hänelle on annettu erikseen oikeus. Pääkäyttäjän tai Esimiehen-käyttöoikeudet omaavan henkilön täytyy antaa Työntekijälle oikeus yhteen tai useampaan Kalenteriin, ennen kuin hän pystyy käyttämään niitä.

Vastasiko tämä kysymykseesi?