Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatSaldoOngelmatilanteet
Vello ei ladannut saldoa automaattisesti
Vello ei ladannut saldoa automaattisesti
Päivitetty yli viikko sitten

Vello yrittää ladata saldoa yhden kerran. Jos maksukortilla ei ole katetta juuri tuolla hetkellä tai maksukortti on vanhentunut, lataus epäonnistuu. Jos näin pääsee käymään, Vello lähettää sinulle sähköposti-ilmoituksen tästä.

Jos saldon automaattinen lataus epäonnistuu, katkeaa automaattinen lataaminen.

Tällöin Vello käyttää viesteihin/laskuihin tililläsi olevan saldon ja sen jälkeen viestien lähettäminen ja laskujen viimeistely estyy.

Sinun täytyy manuaalisesti aloittaa lataus uudelleen menemällä Laskutus -sivulle ja lataamalla saldoa kuten ensimmäisellä kerralla.

Lue ohjeet miten kytkeä saldon lataus takaisin päälle täältä: Saldon lataaminen

Vastasiko tämä kysymykseesi?