Siirry pääsisältöön
Milloin Vello lataa saldoa puolestani?
Päivitetty yli viikko sitten

Vello yrittää ladata saldoa automaattisesti yhden kerran, kun saldosi määrä putoaa määrittämäsi alarajan alapuolelle.

Voit tarkistaa nykyisen saldosi alarajan ja tarvittaessa muuttaa sitä.

Löydät tiedon kohdasta Valinnat → Käyttäjätili → Laskutus

Jos et ole vielä ottanut saldon lataamista käyttöön, tai tarvitset apua tämän kanssa, lue tarkemmat ohjeet täältä: Saldon lataaminen

Hyvä tietää: Jos saldon automaattinen lataaminen epäonnistuu, koska maksukortilta ei löydy tarpeeksi katetta, Vello lähettää sinulle sähköposti-ilmoituksen tästä.

Huomioi: Jos saldon automaattinen lataus epäonnistuu, esim. koska kortilla ei ole sillä hetkellä tarpeeksi katetta, katkeaa automaattinen lataaminen. Tällöin Vello käyttää viesteihin/laskuihin tililläsi olevan saldon ja sen jälkeen viestien lähettäminen ja laskujen viimeistely estyy.

Sinun täytyy manuaalisesti aloittaa lataus uudelleen menemällä Laskutus -sivulle ja lataamalla saldoa kuten ensimmäisellä kerralla.

Vastasiko tämä kysymykseesi?