Vello yrittää ladata saldoa automaattisesti yhden kerran, kun saldosi määrä putoaa määrittämäsi alarajan alapuolelle.
Voit tarkistaa nykyisen saldosi alarajan ja tarvittaessa muuttaa sitä.
Löydät tiedon kohdasta Valinnat → Käyttäjätili → Laskutus
Jos et ole vielä ottanut saldon lataamista käyttöön, tai tarvitset apua tämän kanssa, lue tarkemmat ohjeet täältä: Saldon lataaminen
Hyvä tietää: Jos saldon automaattinen lataaminen epäonnistuu, koska maksukortilta ei löydy tarpeeksi katetta, Vello lähettää sinulle sähköposti-ilmoituksen tästä.
Huomioi: Jos saldon automaattinen lataus epäonnistuu, esim. koska kortilla ei ole sillä hetkellä tarpeeksi katetta, katkeaa automaattinen lataaminen. Tällöin Vello käyttää viesteihin/laskuihin tililläsi olevan saldon ja sen jälkeen viestien lähettäminen ja laskujen viimeistely estyy.
Sinun täytyy manuaalisesti aloittaa lataus uudelleen menemällä Laskutus -sivulle ja lataamalla saldoa kuten ensimmäisellä kerralla.