Siirry pääsisältöön
Voinko jatkaa vanhalla hinnallani?
Päivitetty yli viikko sitten

Ennen 7.2.2024 alkanut ja edelleen voimassa oleva tilaus

Asiakkaat, joilla on edelleen voimassa oleva ja katkeamaton tilaus joka on alkanut ennen 7.2.2024, voivat jatkaa vanhalla hinnalla niin pitkään, kunnes tilauksen taso tai yksityiskohdat päivitetään tai tilaus katkaistaan.

Laskutuskauden uusiutuminen ei yksistään päivitä hintaa.

Hinta päivittyy uuteen hinnoitteluun jos:

  • tilin käyttötaso tai laskutusjakso muutetaan

  • nykyistä pakettia muutetaan jotenkin (esim. poistetaan tai lisätään kalentereita)

  • tilaus poikkaistaan ja käynnistetään uudelleen (esim. tilaus lopetetaan kesäksi ja kytketään päälle taas syksyllä)

Tilaus on käynnistetty 7.2.2024 jälkeen, tai se on päivitetty tai poikkaistu ja aloitettu uudelleen

Jos tilaus on luotu 7.2.2024 jälkeen, mukaan lukien tilaukset jotka on poikkaistu ja käynnistetty uudelleen, ottavat käyttöön uuden hinnoittelun.

Voit verrata uuden hinnoittelun paketteja ja vaihtaa sopivaan tilaukseen omalta Laskutus-sivultasi kohdasta Valinnat → Käyttäjätili → Laskutus → Vaihda käyttötaso.

Täältä voit myös valita sopivan laskutusjakson tilaukselle, joko 1 kk, 6 kk tai 12 kk (Pro -tilauksille vain joko 6 kk tai 12 kk laskutusjakso).

Voit myös käyttää tätä visuaalista laskuria vertailemaan paketteja: vello.fi/fi/hinta-laskuri-premium.

Vastasiko tämä kysymykseesi?