Siirry pääsisältöön
Varauksen siirtäminen - viestintä asiakkaalle
Päivitetty yli viikko sitten

Vellossa työntekijä voi siirtää olemassaolevan varauksen toiseen ajankohtaan.

Tämä on hyödyllistä esimerkiksi silloin, kun asiakas haluaa muuttaa ajanvaraustaan tai jos sinulle tulee este alkuperäiselle ajankohdalle.

Muutoksesta ei viestitä asiakkaalle

Huomaa, että siirrosta ei erikseen viestitä asiakkaalle.

Hyvä tietää: Jos haluat, että asiakas saa ajanvarauksen siirrosta viestin sähköpostilla tai tekstiviestillä, sinun tulee peruuttaa alkuperäinen ajanvaraus ja tehdä korvaava ajanvaraus uuteen ajankohtaan.

Voit halutessasi lisätä alkuperäisen varauksen peruutusviestiin lisämaininnan, esimerkiksi "asiakkaan toiveen" tai "henkilökunnan esteen". Tämä auttaa pitämään kirjaa siitä, miksi varaus on siirretty.

Vastasiko tämä kysymykseesi?