Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAsetuksetUsein kysyttyä Vellon asetuksista
Miksi palveluun tekemäni muutokset eivät näy ajanvarauksessa?
Miksi palveluun tekemäni muutokset eivät näy ajanvarauksessa?
Päivitetty yli viikko sitten

Palveluihin tehdyt muutokset eivät päivitä jo tehtyjä ajanvarauksia. Esim. jos palvelun hintaa, kuvausta, pituutta tai asiakkaille lähetettäviä viestejä muokataan kohdasta Valinnat → Asetukset → Palvelut ja ryhmätunnit, astuvat nämä muutokset voimaan vasta muutoksen jälkeen tehtyihin ajanvarauksiin.

Jos haluat päivittää aiemmin tehtyjä ajanvarauksia niin, että muutokset heijastuvat myös niihin, tulee ajanvaraukset poistaa ja luoda uudestaan.

Toimi näin:

  1. Kirjaudu Velloosi työntekijänä

  2. Mene kohtaan Valinnat → Kalenteri

  3. Etsi vanha varaus sille palvelulle, minkä tietoja päivitit

  4. Ota ylös ajanvarauksen: asiakkaan tiedot, palvelut ja ajankohta

  5. Peruuta ajanvaraus

  6. Luo ajanvaraus uudelleen samalle palvelulle ja ajankohdalle

  7. Nyt ajanvaraus heijastaa hiljattain tekemiäsi muutoksia

Hyvä tietää: Tämä pätee myös ryhmätunteihin. Jos olet jo julkaissut ryhmätunteja, mutta palvelun tietoja tulisi muuttaa, sinun täytyy poistaa ne ja julkaista uudestaan.

Vastasiko tämä kysymykseesi?