Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatSynkronointiOngelmatilanteet
Synkronointi ei toimi - apua Google- ja Outlook-kalenterien linkitykseen
Synkronointi ei toimi - apua Google- ja Outlook-kalenterien linkitykseen
Päivitetty yli viikko sitten

Vellossa voit synkronoida (yhdistää) Google- ja Outlook-kalenterisi Vellon kanssa, mikä mahdollista kalenterimerkintöjen kopioimisen automaattisesti kalenterista toiseen.

Vinkki: Jos et ole vielä aktivoinut synkronointia, katso erillinen ohje synkronoinnin aktivoimiseksi:

Synkronointi ei toimi

Jos olet jo aktivoinut synkronoinnin Google- tai Outlook-kalenterisi ja Vellosi välillä, mutta synkronointi ei tuo kalenterimerkintöjä Velloon (tai päinvastoin), epäkohdan korjaaminen on verrattain helppoa.

Ennen, kuin teet muita toimenpiteitä, tarkista seuraavat kohdat:

  • Olet tehnyt Velloosi varauksen tulevalle päivälle, eikä merkintä näy henkilökohtaisessa kalenterissasi

  • Olet tehnyt henkilökohtaiseen kalenteriisi varauksen tulevalle päivälle, eikä merkintä näy Vellossasi

Korjaa epäkohta näin

Epäkohdan korjaamiseksi, käy läpi ja tarkista yksitellen jokainen alla oleva kohta:

  1. Olet kutsunut Vellosi käyttäjäksi Google- tai Outlook-sähköpostiosoitteesi ja kirjautunut sillä sisälle Velloosi sekä aktivoinut synkronoinnin tällä käyttäjätunnuksella

  2. Olet valinnut synkronointiin kaksisuuntaisen synkronoinnin

  3. Kysyttäessä luku- ja kirjoitusoikeuksia, olet sallinut Vellon lukea ja kirjoittaa henkilökohtaiseen kalenteriisi ja päinvastoin.

  4. Synkronoinnin aktivoimisen jälkeen olet odottanut vähintään 2 tuntia

  5. Et yritä synkronoida Ryhmätilaisuuksia tai Varattavia aikoja (vain yksilövaraukset synkronoidaan)

  6. Olet kirjautunut web-käyttöliittymällä henkilökohtaiseen kalenteriisi ja varmistanut, että Vellon varaukset eivät näy missään henkilökohtaisissa kalentereissasi

  7. Huomioit, että Vello-kalenterissasi Tauko-merkinnällä näkyvät tapahtuvat ovat henkilökohtaisesta kalenteristasi synkronoituja tapahtumia


Vastasiko tämä kysymykseesi?