Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAsetuksetOngelmatilanteet
En pysty muokkaamaan palveluiden hintoja - uudet hintakentät käyttöön
En pysty muokkaamaan palveluiden hintoja - uudet hintakentät käyttöön
Päivitetty yli 5 kuukautta sitten

Jos sinulla on ollut Vello käytössäsi jo muutaman vuoden, on mahdollista että käytössäsi ovat edelleen vanhat hintakentät. Nämä voivat estää palvelun hinnan muuttamisen ja palvelun asettamisen maksetuksi.

Vellon kehityksen myötä uudet hintakentät tulivat käyttöön. Uusia hintakenttiä käyttämällä voit mahdollistaa asiakkaillesi ajanvarauksen maksamisen sitä tehdessä, tai tehdä maksamisesta pakollisen. Voit myös merkata ajanvarauksiasi maksetuksi kirjanpitoasi varten.

Jos haluat nämä toiminnot käyttöön, täytyy vanhat hintakentät päivittää uusiin. Ohjeet tähän alempana.

Vanhaa hintakenttää käyttävä palvelu:

Uusia hintakenttiä käyttävä palvelu:

Miten otan uudet hintakentät käyttöön?

Voit päivittää olemassa olevat palvelusi uusiin hintakenttiin näin:

  1. Kirjaudu sisään Velloosi pääkäyttäjänä

  2. Mene kohtaan Valinnat → Asetukset → Palvelut ja ryhmätunnit

  3. Klikkaa haluamasi palvelu auki

  4. Valitse Hinta -välilehti

  5. Paina Ota käyttöön uudet Hinta-kentät

  6. Toista tämä jokaiselle palvelulle, jossa on vanha hintakenttä käytössä

Jos haluat, voit vaihtoehtoisesti myös vain poistaa palvelun ja luoda sen uudelleen. Uudet palvelut käyttävät uusia hintakenttiä automaattisesti.

Hyvä tietää: Palvelun poistaminen ei poista jo tehtyjä ajanvarauksia kalenteristasi, joten voit halutessasi huoletta poistaa vanhan hintakentän palvelut ja luoda ne uudelleen.

Huomioithan, että olemassa olevat ajanvaraukset eivät päivity automaattsesti käyttämään uuden palvelun tietoja.

Jos haluat päivittää olemassa olevat ajanvaraukset, lue tarkemmat ohjeet täältä: Miksi palveluun tekemäni muutokset eivät näy ajanvarauksessa?

Vastasiko tämä kysymykseesi?