Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatMaksaminenUsein kysyttyä maksamisesta ja tilityksistä
Miksi asiakkaani tiliotteella näkyy saajana Facebook tai Instagram?
Miksi asiakkaani tiliotteella näkyy saajana Facebook tai Instagram?
Päivitetty yli 5 kuukautta sitten

Tiliotteella veloittajan nimenä näkyy nimi, joka mukailee syöttämääsi www-sivun osoitetta. Jos tiliotteessa näkyy maksun saajana facebook.com, se johtuu todennäköisesti siitä, että olet syöttänyt yrityksesi www-sivuksi Facebook-sivun osoitteen. Maksupalvelumme poimii tämän nimen tiliotteelle. Jos haluat muuttaa näkyvän nimen, sinun tulee päivittää www-sivusi osoite maksupalvelussamme.

Jos haluat muokata tätä tietoa, voit tehdä sen Stripen kautta.

  1. Kirjaudu Velloosi sisään pääkäyttäjänä

  2. Mene kohtaan Valinnat → Asetukset → Maksupalvelut ja laskutus → Maksaminen Vellossasi

  3. Sivun oikeasta laidasta klikkaa Maksupalveluiden asetukset (Stripe). Tämä vie sinut Stripen sivulle

  4. Kohdasta Liiketoiminnan tiedot näet, mitä tietoja olet täyttänyt. Syöttämäsi verkkosivu näkyy yrityksesi nimen alla

  5. Jos haluat muokata tietoja, klikkaa Muokaa ja syötä korjatut tiedot ja klikkaa lopuksi Tallenna

  6. Vahvistuksen yhteenveto -sivulta voit nyt klikata Vahvista palataksesi Velloosi


Vastasiko tämä kysymykseesi?