Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatMaksaminenUsein kysyttyä maksamisesta ja tilityksistä
Miksi asiakkaiden tiliotteilla näkyy veloittajana Facebook.com?
Miksi asiakkaiden tiliotteilla näkyy veloittajana Facebook.com?
Päivitetty yli 4 kuukautta sitten

Tiliotteella veloittajan nimenä näkyy nimi, joka mukailee syöttämääsi www-sivun osoitetta. Veloittajan nimi generoidaan tiliotteelle automaattisesti tästä. Jos tiliotteessa näkyy maksun saajana facebook.com, se johtuu todennäköisesti siitä, että olet syöttänyt yrityksesi www-sivuksi Facebook-sivun osoitteen. Maksupalvelumme poimii tämän nimen tiliotteelle. Jos haluat muuttaa näkyvän nimen, voit päivittää www-sivusi osoite maksupalvelussamme.

Jos haluat muokata www-sivun osoitetietoa, voit tehdä sen Stripen kautta.

  1. Kirjaudu Velloosi sisään pääkäyttäjänä

  2. Mene kohtaan Valinnat → Asetukset → Maksupalvelut ja laskutus → Maksaminen Vellossasi

  3. Sivun oikeasta laidasta klikkaa Maksupalveluiden asetukset (Stripe). Tämä vie sinut Stripen sivulle.

  4. Kohdasta Liiketoiminnan tiedot näet, mitä tietoja olet täyttänyt. Syöttämäsi verkkosivu näkyy yrityksesi nimen alla

  5. Jos haluat muokata tietoja, klikkaa Muokaa ja syötä korjatut tiedot ja klikkaa lopuksi Tallenna

  6. Vahvistuksen yhteenveto -sivulta voit nyt klikata Vahvista palataksesi Velloosi

Huomioi! Jos kotisivun vaihtaminen ei ole vaihtoehto sinulle (esim. käytössä on vain Facebook tai Instagram-tili), Vello voi muuttaa asiakkaalle näkyvän saajan tiedon pyynnöstä. Otathan yhteyttä asiakastukeemme.


Vastasiko tämä kysymykseesi?