Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAsetuksetOngelmatilanteet
Uudet hinnat eivät päivity asiakasnäkymään
Uudet hinnat eivät päivity asiakasnäkymään
Päivitetty yli viikko sitten

Päivittymisessä voi olla pieni viive

Hintojen päivittymisessä voi olla pieni viive. Odotathan noin 5 minuuttia ja tarkistat ajanvarauksen asiakkaasi silmin uudestaan.

Lue tarkempi ohjeistus, miten tarkistaa ajanvarauskalenteri asiakkaan silmin täältä: Miten testaan ajanvarauskalenteriani asiakkaan silmin?

Saattaa johtua ongelmasta välimuistissa

Joskus viive päivityksessä voi johtua siitä, että välimuisti ei ole ehtinyt päivittyä. Tässä kannattaa kokeilla tehdä toinen pieni muutos palvelun tietoihin, joka virkistää välimuistin. Kokeile esim. muuttaa palvelun nimeä niin, että lisäät tyhjän välilyönnin tai pisteen loppuun ja tallennat.

Palvelussa on käytössä vanhat hintakentät

Jos Vello-tilisi on ollut käytössä jo muutaman vuoden on mahdollista, että palvelussa on käytössä vanhat hintakentät. Palveluissa kannattaa käydä tarkistamassa, onhan uudet hintakentät käytössä.

Vastasiko tämä kysymykseesi?