Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAsiakassegmentitAsiakassegmentit yleisesti
Asiakassegmentit - Miksi käyttäisin asiakassegmenttejä Vellossa?
Asiakassegmentit - Miksi käyttäisin asiakassegmenttejä Vellossa?
Päivitetty yli 5 kuukautta sitten

Asiakassegmenteillä voit luoda suoria varauslinkkejä tiettyihin palveluihin, palvelukokonaisuuksiin tai varauskalentereihin (työntekijä).

Tiesitkö? Voit asettaa Varattavan palvelun näkymään vain varaajille, jotka saapuvat Velloosi Asiakassegmentti-linkin kautta.

Hyödynnä Asiakassegmenttejä esimerkiksi, kun

  • haluat ohjata asiakkaasi varaamaan tietyn palvelun

  • haluat tarjota valitsemiasi palveluita vain kohdennetulle asiakasjoukolle

  • haluat tarjota asiakassegmenttikohtaisen hinnoittelun (ensikäynnit, jäsenet, VIP-asiakkaat jne).

Miksi käyttäisin asiakassegmenttejä Vellossa?

  • Suora linkki palveluun tai työntekijälle. Asiakassegmentti on kätevä tapa ohjata asiakkaasi suoraan tietyn työntekijän ja palvelun luo ilman koko ajanvarauksen läpikäymistä.

  • Asiakaskunnan huomioiminen markkinoinnissa. Asiakassegmentti on erityisen kätevä silloin, jos sinulla on esimerkiksi asiakaskunta, joka käy pelkästään yhdessä hoidossa ja toinen asiakaskunta, joka käy toisessa, ja haluat esimerkiksi lähettää heille sähköpostitse suoran linkin haluttuun hoitoon.

  • Kertaluontoinen tapahtuma. Asiakassegmentti käy myös, mikäli järjestät VIP-illan tai muun tapahtuman kertaluontoisesti, johon haluat vain linkin saaneiden pystyvän ilmoittautumaan.

  • Alennushinta. Asiakassegmenttiin voit liittää mukaan palveluita, jotka eivät näy muille asiakkaillesi. Näin voit helposti luoda esimerkiksi alennushintaisia palveluita, joita voi varata vain asiakassegmenttilinkin kautta.

Vastasiko tämä kysymykseesi?