Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatRyhmätunnit ja kurssitIlmoittautumiset
Asiakas ei pysty ilmoittautumaan koko kaudelle - apua ryhmätilaisuuksiin
Asiakas ei pysty ilmoittautumaan koko kaudelle - apua ryhmätilaisuuksiin
Päivitetty yli viikko sitten

Jos olet julkaissut toistuvan ryhmätilaisuuden Vellossasi, mutta asiakkaasi ilmoittavat etteivät pysty ilmoittautumaan koko kaudelle, tämä voi johtua kahdesta syystä:

  1. Toistuvuutta ei asetettu ryhmätilaisuuden julkaisuvaiheessa.

  2. Toistuvuus on katkennut, koska ensimmäinen toisto on peruttu tai poistettu kalenterista.

Toistuvuus on lisättävä kun ryhmätilaisuus julkaistaan. Jos et ole asettanut toistuvuutta tällöin, toistuva ilmoittautuminen ei ole valittavissa asiakkaille. Poista tällöin ensimmäinen ryhmätapahtuma ja luo se uudelleen varmistaen, että haluamasi toistuvuus asetetaan voimaan.

Mitä teen, jos minun tarvitsee poistaa ensimmäinen tilaisuuden toisto?

Ryhmätunnin toistuvuus "elää" ensimmäisessä toistossa. Jos tämä ensimmäinen toisto poistetaan, katkeaa ryhmätunnin toistuvuus.

Jos ensimmäinen toistokerta tarvitsee muuttaa niin, ettei siihen voi ilmoittautua, niin tee näin:

  1. Joko buukkaa tilaisuus itse täyteen, tai...

  2. Pudota tilaisuuden osallistujamäärää, vaikka 0:aan.

Miten korjaan toistuvuuden?

Julkaise ryhmätilaisuus uudelleen ja varmista, että julkaisuvaiheessa ryhmätilaisuus asetetaan toistuvaksi.

Jos toistuvuus on katkennut, koska ensimmäinen toisto tuli poistettua, pyydä asiakkaitasi ilmoittautumaan uudelleen julkaistuun ryhmätilaisuuteen, jolloin he pystyvät taas ilmoittautumaan koko kaudelle.

Miten asetan ryhmätapahtuman toistuvaksi?

Toiston saat asetettua kun julkaiset ensimmäisen ryhmätuntiajan. Klikkaa Toisto -painiketta. Se avaa ikkunan, mistä voit valita haluamasi toiston.

Vastasiko tämä kysymykseesi?