Jos maksaminen on keskeytetty päivitäthän maksupalveluidesi liitetiedostot. Pääset päivittämään niitä seuraavasti.
Kirjaudu sisään Pääkäyttäjänä
Siirry Valinnat → Asetukset → Maksupalvelut ja asetukset
Valitse vasemmasta valikosta Maksaminen Vellossa
Valitse tämän perään oikeasta laidasta Maksupalveluiden asetukset- kohta
Tarkista, että kaikki tiedot ovat ajan tasalla. Lataathan liitetiedostoista selkeät kuvat, joista näkyy kaikki vaaditut tiedot.
Muistathan katsoa, oletko liittänyt henkilötodistuksestasi kuvan. Se on välttämätön, jotta maksupalvelu sujuu mutkattomasti ja turvallisesti!
Mikäli tietojen päivittäminen tai henkilötodistuksen/muiden vaadittavien dokumenttien laittaminen ei auta tilanteeseen, olethan yhteydessä Vellon asiakastukeen.