Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatMaksaminenOngelmatilanteet
Maksaminen on keskeytetty - päivitä maksupalveluidesi liitetiedostot
Maksaminen on keskeytetty - päivitä maksupalveluidesi liitetiedostot
Päivitetty yli viikko sitten

Jos maksaminen on keskeytetty päivitäthän maksupalveluidesi liitetiedostot. Pääset päivittämään niitä seuraavasti.

  1. Kirjaudu sisään Pääkäyttäjänä

  2. Siirry Valinnat → Asetukset → Maksupalvelut ja asetukset

  3. Valitse vasemmasta valikosta Maksaminen Vellossa

  4. Valitse tämän perään oikeasta laidasta Maksupalveluiden asetukset- kohta

Tarkista, että kaikki tiedot ovat ajan tasalla. Lataathan liitetiedostoista selkeät kuvat, joista näkyy kaikki vaaditut tiedot.

Muistathan katsoa, oletko liittänyt henkilötodistuksestasi kuvan. Se on välttämätön, jotta maksupalvelu sujuu mutkattomasti ja turvallisesti!

Mikäli tietojen päivittäminen tai henkilötodistuksen/muiden vaadittavien dokumenttien laittaminen ei auta tilanteeseen, olethan yhteydessä Vellon asiakastukeen.

Vastasiko tämä kysymykseesi?