Mikäli asiakkaasi eivät voi maksaa Vellossa, kannattaa käydä katsomassa, ovatko maksu- ja laskutustietosi ajantasalla. Pääset katsomaan näitä tietoja seuraavasti:
Kirjaudu sisään Pääkäyttäjänä
Siirry Valinnat → Asetukset → Maksupalvelut ja asetukset
Valitse vasemmasta valikosta Maksaminen Vellossa
Valitse tämän perään oikeasta laidasta Maksupalveluiden asetukset- kohta
Tarkista, että kaikki tiedot ovat ajan tasalla.
Muistathan katsoa, oletko liittänyt henkilötodistuksestasi kuvan. Se on välttämätön, jotta maksupalvelu sujuu mutkattomasti ja turvallisesti!
Mikäli tietojen päivittäminen tai henkilötodistuksen/muiden vaadittavien dokumenttien laittaminen ei auta tilanteeseen, olethan yhteydessä Vellon asiakastukeen.