Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatMaksaminenOngelmatilanteet
Asiakkaat eivät voi enää maksaa Vellossani - mitä teen?
Asiakkaat eivät voi enää maksaa Vellossani - mitä teen?
Päivitetty yli viikko sitten

Mikäli asiakkaasi eivät voi maksaa Vellossa, kannattaa käydä katsomassa, ovatko maksu- ja laskutustietosi ajantasalla. Pääset katsomaan näitä tietoja seuraavasti:

  1. Kirjaudu sisään Pääkäyttäjänä

  2. Siirry Valinnat → Asetukset → Maksupalvelut ja asetukset

  3. Valitse vasemmasta valikosta Maksaminen Vellossa

  4. Valitse tämän perään oikeasta laidasta Maksupalveluiden asetukset- kohta

Tarkista, että kaikki tiedot ovat ajan tasalla.

Muistathan katsoa, oletko liittänyt henkilötodistuksestasi kuvan. Se on välttämätön, jotta maksupalvelu sujuu mutkattomasti ja turvallisesti!

Mikäli tietojen päivittäminen tai henkilötodistuksen/muiden vaadittavien dokumenttien laittaminen ei auta tilanteeseen, olethan yhteydessä Vellon asiakastukeen.

Vastasiko tämä kysymykseesi?