Mikäli asiakkaasi eivät voi maksaa Vellossa, kannattaa käydä katsomassa, ovatko maksu- ja laskutustietosi ajantasalla. Pääset katsomaan näitä tietoja seuraavasti:
- Kirjaudu sisään Pääkäyttäjänä 
- Siirry Valinnat → Asetukset → Maksupalvelut ja asetukset 
- Valitse vasemmasta valikosta Maksaminen Vellossa 
- Valitse tämän perään oikeasta laidasta Maksupalveluiden asetukset- kohta 

Tarkista, että kaikki tiedot ovat ajan tasalla.
Muistathan katsoa, oletko liittänyt henkilötodistuksestasi kuvan. Se on välttämätön, jotta maksupalvelu sujuu mutkattomasti ja turvallisesti!
Mikäli tietojen päivittäminen tai henkilötodistuksen/muiden vaadittavien dokumenttien laittaminen ei auta tilanteeseen, olethan yhteydessä Vellon asiakastukeen.