Siirry pääsisältöön
Tekninen asiakastuki
Päivitetty yli viikko sitten

Vellon asiakastuki auttaa sinua kaikissa Velloon liittyvissä kysymyksissä.

Vellon asiakastuki palvelee arkisin klo 10:00-15:00.

Paras tapa olla yhteydessä on Chat -kanavan kautta tai sähköpostitse osoitteessa asiakastuki (at) vello (piste) fi.

Kun kirjoitat meille Chat -ikkunan kautta sisäänkirjautuneena, tai lähetät sähköpostia Vello -tiliisi liitetystä osoitteesta, pystymme tunnistamaan Vello -tilisi ja sinut sen käyttäjänä. Kun mahdollista, liitäthän kuvakaappauksia ongelmasta ja lisäät viestiisi mahdollisimman paljon tietoa (esim. mitä tiettyä ajanvarausta ongelma koskee, tai mistä toimipaikasta mainitsemasi kalenteri/palvelu löytyy).

Basic, Premium- ja Pro-käyttötason asiakkaat voivat olla myös yhteyksissä puhelimitse.

Vastasiko tämä kysymykseesi?