Vellon asiakastuki auttaa sinua kaikissa Velloon liittyvissä kysymyksissä. Tekninen asiakastuki, kuten Google-/Outlook-synkronointiin liittyvä apu, ei oletuksena sisälly Vello-tilauksiin.
Pystymme Vellossa kuitenkin tarvittaessa tarjoamaan myös teknistä asiakastukea ja konsultointia.
Hyvä tietää: Tekninen asiakastuki ei oletuksena sisälly Vello-tilauksiin.
Paras tapa olla yhteydessä on chat-kanavan kautta sisäänkirjautuneena Vello-tilillesi.
Kun kirjoitat meille chat-ikkunan kautta sisäänkirjautuneena, pystymme tunnistamaan Vello-tilisi ja sinut sen käyttäjänä.
Kun olet yhteydessä Vellon tekniseen asiakastukeen
Mikäli mahdollista, liitäthän kuvakaappauksia mainitsemastasi epäkohdasta ja lisäät viestiisi mahdollisimman paljon tietoa selvitystyön tueksi:
mitä ajanvarausta epäkohta koskee
mistä toimipaikasta on kyse
mikä varattava palvelu on kyseessä
Tärkeää: Kuvaillessasi havaitsemaasi epäkohtaa, pyrithän mahdollisuuksien mukaan käyttämään termejä / tuotenimiä, joita käytetään Vellossa. Esimerkiksi kuvaillessasi aikojen avaamista asiakkaiden varattaviksi, ethän käytä termiä Työvuorot, vaan Varattavat ajat -termiä.
Tärkeää: Tarkennathan viestissäsi, mitä osa-aluetta havaintosi koskee. Esimerkiksi, kun raportoit viesteihin liittyvästä epäkohdasta tarkennathan, onko kyseessä tekstiviesteihin vai sähköpostiviesteihin liittyvä havainto.