Siirry pääsisältöön
Tekninen asiakastuki
Päivitetty yli kuukausi sitten

Vellon asiakastuki auttaa sinua kaikissa Velloon liittyvissä kysymyksissä. Tekninen asiakastuki, kuten Google-/Outlook-synkronointiin liittyvä apu, ei oletuksena sisälly Vello-tilauksiin.

Pystymme Vellossa kuitenkin tarvittaessa tarjoamaan myös teknistä asiakastukea ja konsultointia.

Hyvä tietää: Tekninen asiakastuki ei oletuksena sisälly Vello-tilauksiin.

Paras tapa olla yhteydessä on chat-kanavan kautta sisäänkirjautuneena Vello-tilillesi.

Kun kirjoitat meille chat-ikkunan kautta sisäänkirjautuneena, pystymme tunnistamaan Vello-tilisi ja sinut sen käyttäjänä.

Kun olet yhteydessä Vellon tekniseen asiakastukeen

Mikäli mahdollista, liitäthän kuvakaappauksia mainitsemastasi epäkohdasta ja lisäät viestiisi mahdollisimman paljon tietoa selvitystyön tueksi:

  • mitä ajanvarausta epäkohta koskee

  • mistä toimipaikasta on kyse

  • mikä varattava palvelu on kyseessä

Tärkeää: Kuvaillessasi havaitsemaasi epäkohtaa, pyrithän mahdollisuuksien mukaan käyttämään termejä / tuotenimiä, joita käytetään Vellossa. Esimerkiksi kuvaillessasi aikojen avaamista asiakkaiden varattaviksi, ethän käytä termiä Työvuorot, vaan Varattavat ajat -termiä.

Tärkeää: Tarkennathan viestissäsi, mitä osa-aluetta havaintosi koskee. Esimerkiksi, kun raportoit viesteihin liittyvästä epäkohdasta tarkennathan, onko kyseessä tekstiviesteihin vai sähköpostiviesteihin liittyvä havainto.

Vastasiko tämä kysymykseesi?