Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatLaskuttaminenUsein kysyttyä laskuttamisesta
Miksi en voi ladata tai tulostaa asiakkaiden laskuja?
Miksi en voi ladata tai tulostaa asiakkaiden laskuja?
Päivitetty yli 4 kuukautta sitten

Vello lisää yrityksesi nimen, osoitteen, puhelinnumeron ja y-tunnuksen automaattisesti kuiteille ja laskuille, kun olet syöttänyt tiedot maksupalveluidesi asetuksissa.

Jos et ole syöttänyt näitä tietoja maksupalveluiden asetuksista, voi laskujen lataaminen ja tulostaminen olla estetty.

Lisää tiedot maksupalveluiden asetuksissa

  1. Kirjaudu sisään työntekijänä

  2. Siirry kohtaan Valinnat → Asetukset

  3. Valitse Maksupalvelut ja laskutus → Laskutus

  4. Jos yritykselläsi on useampia toimipaikkoja perustettuna Velloon, valitse toimipaikka oikeasta yläkulmasta

  5. Lisää viralliset laskutustiedot klikkaamalla kynäkuvaketta

  6. Paina Tallenna

Jos ongelma lataamisen tai tulostamisen kanssa jatkuu, tarkistathan että kaikki kohdat ovat täytetty, mukaan lukien viivästyskorko ja maksuehto.

Huomioi: Kun olet tallentanut yrityksesi tiedot maksupalveluiden asetuksiin, muutos tulee voimaan uusista laskuista alkaen; olemassa oleviin kuitteihin ja laskuihin tiedot eivät päivity takautuvasti.

Lue lisää täältä:

Vastasiko tämä kysymykseesi?