Siirry pääsisältöön

Palvelukohtaiset varausrajoitukset laajentuvat

Päivitetty tänään

Palvelukohtaiset varausrajoitukset ovat laajentuneet entisestään. Voit nyt entistä tarkemmin määritellä saatavuutesi. Löydät palvelukohtaiset varausrajoitukset palveluasetuksista menemällä seuraavasti:

  1. Asetukset

  2. Palvelut ja ryhmätunnit

  3. (Valitse muokattava palvelu)

  4. Välilehti: Varausrajoitukset

Uusi palvelukohtainen varausrajoitus:
Kuinka lähelle asiakas voit varata ajan

Voit nyt asettaa vähimmäisajan, joka on oltava varauksen ajankohdan ja varatun ajan alkamishetken välillä palvelukohtaisesti.

Huomaathan, että kaikki palvelukohtaiset varausrajoitukset -ominaisuus voidaan laajentaa kohdistumaan myös työntekijäkohtaisesti. Onnistut hyödyntämällä kalenterikohtaisia palveluita: määrittele kalenterikohtaisesti mitä palveluita kukin kalenteri tarjoaa. Tällä tavoin voit määritellä myös varausrajoitukset kalenterikohtaisesti.

Muut palvelukohtaiset varausrajoitukset saatavilla

  • Aikamagneetti
    Aikamagneetti rajaa asiakkaillesi näkyviä aikoja siten, että
    kaikki varaukset tulevat peräkkäin ilman hyppytunteja.

  • Aikasäännöt
    Voit määrittää esitetäänkö saatavuus esimerkiksi vain tasatunnein tai palvelun keston sykleissä.

  • Aikaväli
    Voit asettaa saatavuuden vain halutulle aikavälille

  • Viikonpäivät
    Voit asettaa saatavuuden vain halutuille viikonpäiville

  • Päivämäärä
    Voit asettaa saatavuuden vain halutulle päivämäärille

Vastasiko tämä kysymykseesi?