Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatVellon käyttöönottoOngelmatilanteet
Miksi en pysty avaamaan uutta tiliä sähköpostillani?
Miksi en pysty avaamaan uutta tiliä sähköpostillani?
Päivitetty yli 4 kuukautta sitten

Yhdellä sähköpostiosoitteella ja yrityksen nimellä Velloon on mahdollista luoda ainoastaan yksi Vello-tili. Tässä on kyseessä sekä tietoturvaseikka että mahdollisen vilpillisen Vellon käytön estäminen.

Voit luoda uuden Vello-tilin uutta sähköpostiosoitetta käyttäen.

Huomioithan, että vaikka luot ja kirjaudut sisään Vello-tiliisi tällä sähköpostilla, voit käyttää toista sähköpostia, esim.:

  • vastaanottamaan automaattiset varaus- ja peruutusilmoitukset

  • asiakkaillesi näkyvissä yhteistiedoissa

Esimerkki: Luot uuden Vello-tilin sähköpostiosoitteella oma-nimi (at) gmai.com. Haluaisit kuitenkin, että viestit asiakkaiden varauksista ja peruutuksista tulisivat osoitteeseen info (at) yrityksesinimi.com.

Voit lisätä info (at) yrityksesinimi.com sekä toimipaikkasi yhteystietoihin (jolloin se näkyy asiakkaillesi) ja kalenterisi Viestintä-sivulle, jolloin varausviestit tulevat siihen.
Nyt vain kirjaudut sisään tilillesi oma-nimi (at) gmail.com osoitteella.

Lue lisäohjeita täältä:

Tarvittaessa voit luoda yrityksellesi uuden sähköpostiosoitteen esim. Googlen palvelussa ja rekisteröityä Velloon uudelleen käyttäen luomaasi uutta sähköpostiosoitetta.

Voit luoda uuden Vello tilin osoitteessa vello.fi → Aloita ilmaiseksi tai suoraan tämän linkin kautta: https://accounts.vello.fi/fi/rekisteroidy

Vastasiko tämä kysymykseesi?