Kanta kirjaukset eivät näy
Päivitetty yli viikko sitten

Jos huomaat, ettet näe omia Kanta-kirjauksiasi (tai kuulet muilta Kanta käyttäjiltä, etteivät he näe kirjauksiasi) syy tälle voi johtua siitä, että kirjauksen tekemisen jälkeen sitä ei ole asetettu valmiiksi ja tallennettu.

Aina kun olet tehnyt Kanta kirjauksen, paina lopuksi Aseta valmiiksi ja tallenna kantaan -painiketta.

Tallennuksen epäonnistuminen voi johtua myös siitä, että yhteys koneesi ja kortinlukijasi välillä on katkennut sillä hetkellä.

Aina kun teet Kanta kirjauksia, varmistathan että avainkuvake koneen alakulmassa on vihreä. Jos kuvake on keltainen, kone ei pysty lukemaan kortinlukijaa.

Jos kuvake on keltainen, tarkista, että kortinlukijan johto on täysin kiinni koneessa (eikä ole jäänyt vähän ulos) ja korttin on myös työnnetty kokonaan lukijaan. Jos tämä ei auta, käynnistä kone uudestaan.

Miten teen potilaskirjauksia Kanta-arkistoon Vellossa?

Voit löytää tarkemmat ohjeet Kanta kirjauksen tekemiseen tästä artikkelista: Miten teen potilaskirjauksia Kanta-arkistoon Vellossa?

Vastasiko tämä kysymykseesi?