Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAsiakastukiUsein kysyttyä Vellon asiakastuesta
Voinko jättää Vellon asiakastukeen soittopyynnön?
Voinko jättää Vellon asiakastukeen soittopyynnön?
Päivitetty yli viikko sitten

Vellon asiakastuki on apunasi pääsääntöisesti arkipäivisin toimistoaikoina.

Asiakastuki ei vastaanota soittopyyntöjä, mutta voit olla Vellon tukeen yhteydessä chat-palvelun kautta, kun sinulle parhaiten sopii.

Saat yhteyden Vellon asiakastukeen näin

  1. Kirjaudu Velloon pääkäyttäjänä

  2. Klikkaa chat-keskustelu auki

    1. Vellosi oikeasta alareunasta

    2. Valitsemalla Valinnat → Tuki → Aloita chat

  3. Löydä vastaus kysymykseesi ohjeidemme avulla tai kirjoita meille

Linkki: Vellon asiakastuen yhteystiedot: vello.fi/fi/tuki/asiakaspalvelu

Vastasiko tämä kysymykseesi?