Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAsiakastukiUsein kysyttyä Vellon asiakastuesta
Voinko jättää Vellon asiakastukeen soittopyynnön?
Voinko jättää Vellon asiakastukeen soittopyynnön?
Päivitetty yli 3 kuukautta sitten

Vellon asiakastuki on apunasi pääsääntöisesti arkipäivisin toimistoaikoina.

Asiakastuki ei vastaanota soittopyyntöjä, mutta voit olla Vellon tukeen yhteydessä chat-palvelun kautta, kun sinulle parhaiten sopii.

Saat yhteyden Vellon asiakastukeen näin

  1. Kirjaudu Velloon pääkäyttäjänä

  2. Klikkaa chat-keskustelu auki

    1. Vellosi oikeasta alareunasta

    2. Valitsemalla Valinnat → Tuki → Aloita chat

  3. Löydä vastaus kysymykseesi ohjeidemme avulla tai kirjoita meille

Linkki: Vellon asiakastuen yhteystiedot: vello.fi/fi/tuki/asiakaspalvelu

Vastasiko tämä kysymykseesi?