Siirry pääsisältöön
Miten saan asiakaspalveluun yhteyttä?
Päivitetty yli 3 kuukautta sitten

Voit olla yhteydessä Vellon asiakastukeen milloin tahansa. Tekoälymme pyrkii vastaamaan kysymyksiisi automaattisesti ympäri vuorokauden.

Tarvittaessa asiakastukihenkilömme osallistuu keskusteluun arkisin klo 10-15.

Saat yhteyden Vellon asiakastukeen näin

  1. Kirjaudu Velloon pääkäyttäjänä

  2. Klikkaa chat-keskustelu auki

    1. Vellosi oikeasta alareunasta

    2. Valitsemalla Valinnat → Tuki → Aloita chat

  3. Löydä vastaus kysymykseesi ohjeidemme avulla tai kirjoita meille

Hyvä tietää: Vellon chat-tuen löydät kirjautumalla omaan Velloosi ja valitsemalla oikeasta alareunasta chat-kuvakkeen.

Huomioi: Riippuen mobiililaitteestasi, puhekupla-kuvake ei välttämättä tule näkyviin mobiililaitteellasi.

Vastasiko tämä kysymykseesi?