Kaikki kokoelmat
Asetukset
Ongelmatilanteet
Vello ei hyväksy osoitettani - mitä tehdä?
Vello ei hyväksy osoitettani - mitä tehdä?
Päivitetty yli viikko sitten

Toimipaikan yhteystietoja päivittäessäsi tai maksupäätettä tilatessasi, Vello tarkistaa, että syöttämäsi osoitetieto on olemassa.

Jos törmäät tilanteeseen, jossa Vello ei tunnista syöttämääsi osoitetta, kokeile näitä vinkkejä:

  1. Älä kopioi ja liitä osoitetta toisesta lähteestä. Kirjoita osoite alusta alkaen käsin.

  2. Syötä katuosoite-kenttään myös kadun numero (esim. Yritystie 5)

    1. Jos osoitetta ei vieläkään tunnisteta, kokeile syöttää katunumero ennen katuosoitetta (esim. 5 Yritystie)

  3. Kirjoita vain osa osoitteesta

    1. Jos Vello ei tunnista katunumeroasi, valitse lähin tunnistettu katunumero

    2. Jos Vello ei tunnista osoitteen päätettä (esim. Yrityskuja), katso tunnistaako Vello lähimmän toisen kadun (esim. Yritystie) ja valitse se

    3. Jos Vello ehdottaa oikeaa osoitetta ja postinumeroa, mutta postitoimipaikka on "hassu", valitse se silti

  4. Kokeile talon toisella puolella olevaa kadun nimeä

  5. Kokeile ruotsinkielistä katuosoitetta

  6. Kokeile aiempaa kadun nimeä (jos kadun nimi on vaihtunut hiljattain)

  7. Jos mikään yllä olevista ei toimi osaltasi, jätä osoitetiedot tyhjäksi ja kirjaa osoitetiedot Saapumisohjeet-kenttään

Hyvä tietää: Jos yrityksesi osoitetietoa ei voida koneellisesti tunnistaa, yrityksesi ei ikävä kyllä voi näkyä Vellon Markkinapaikalla.

Vastasiko tämä kysymykseesi?