Toimipaikan yhteystietoja päivittäessäsi tai maksupäätettä tilatessasi, Vello tarkistaa, että syöttämäsi osoitetieto on olemassa.
Jos törmäät tilanteeseen, jossa Vello ei tunnista syöttämääsi osoitetta, kokeile näitä vinkkejä:
Älä kopioi ja liitä osoitetta toisesta lähteestä. Kirjoita osoite alusta alkaen käsin.
Syötä katuosoite-kenttään myös kadun numero (esim. Yritystie 5)
Jos osoitetta ei vieläkään tunnisteta, kokeile syöttää katunumero ennen katuosoitetta (esim. 5 Yritystie)
Kirjoita vain osa osoitteesta
Jos Vello ei tunnista katunumeroasi, valitse lähin tunnistettu katunumero
Jos Vello ei tunnista osoitteen päätettä (esim. Yrityskuja), katso tunnistaako Vello lähimmän toisen kadun (esim. Yritystie) ja valitse se
Jos Vello ehdottaa oikeaa osoitetta ja postinumeroa, mutta postitoimipaikka on "hassu", valitse se silti
Kokeile talon toisella puolella olevaa kadun nimeä
Kokeile ruotsinkielistä katuosoitetta
Kokeile aiempaa kadun nimeä (jos kadun nimi on vaihtunut hiljattain)
Jos mikään yllä olevista ei toimi osaltasi, jätä osoitetiedot tyhjäksi ja kirjaa osoitetiedot Saapumisohjeet-kenttään
Hyvä tietää: Jos yrityksesi osoitetietoa ei voida koneellisesti tunnistaa, yrityksesi ei ikävä kyllä voi näkyä Vellon Markkinapaikalla.