Uusi käyttäjä ei näe kalenteriaan
Päivitetty yli viikko sitten

Jos olet kutsunut uuden käyttäjän Velloosi (tai sinut on kutsuttu käyttäjäksi jonkun muun Velloon), saattaa käydä että tämä henkilö pääsee kirjautumaan mutta ei käyttämään kalenteriaan.

Tämä saattaa johtua parista asiasta, jotka kannattaa tarkistaa alkuun. Vello -tilin Pääkäyttäjän tulisi tarkistaa, että seuraavat asiat ovat kunnossa.

Ovatko käyttöoikeudet varauskalenteriin asettettu oikein?

  1. Kirjaudu sisään Pääkäyttäjänä.

  2. Mene kohtaan Valinnat → Asetukset → Käyttäjät.

  3. Klikkaa haluamaasi käyttäjää.

  4. Klikkaa Käyttäjäroolit → Asetukset → Käyttöoikeudet varauskalentereihin.

  5. Tarkista, että työntekijän tarvitsemassa kalenterissa on täppä päällä.

Onko oletuskalenteri asetettu päälle?

  1. Kirjaudu sisään Pääkäyttäjänä.

  2. Mene kohtaan Valinnat → Käyttäjätili → Oma tili: Yrityskohtaiset asetuksesi (vieritä sivua vähän alaspäin).

  3. Paina kolmea pistettä haluamasi käyttäjän kohdalla.

  4. Jos "Oletuskalenterin" kohdalla lukee "Ei asetettu": klikkaa siitä ja valitse oletuskalenteri → Tallenna.

Vastasiko tämä kysymykseesi?