Miten aktivoin Kanta-yhteyden käyttäjälle

Tässä artikkelissa opastamme, miten aktivoit Kanta-yhteyden käyttäjälle.

Päivitetty yli viikko sitten

Ensimmäinen aihe Vellon Kanta-käyttöönotossa on Kanta-yhteyden aktivointi jokaiselle käyttäjälle, jotka työssään tarvitsevat Kanta-kirjausmahdollisuutta tai -tarkastelumahdollisuutta.

Näyttökuva 2023-9-20 kello 11.32.59

Käyttäjän tulee aktivoida Kanta-yhteys itse (Vello-tilin pääkäyttäjä ei voi esimerkiksi tehdä aktivointia käyttäjän puolesta). Aktivointi on mahdollista, kun käyttäjä on sisäänkirjautunut Velloon omalla käyttäjätunnuksellaan.

Huomioi: Käyttäjän tulee aktivoida Kanta-yhteys itse (Vello-tilin pääkäyttäjä ei voi esimerkiksi tehdä aktivointia käyttäjän puolesta).

Huomioi: Huomioi: Kanta-yhteys voidaan aktivoida käyttäjille, kun ominaisuus on ensin tilattu Vellossa

Kanta-yhteyden aktivointi on edellytys Kanta-kirjausten tekemiseksi ja tarkastelemiseksi Vellossa. Aloita siirtymällä Vellossasi kohtaan Valinnat → Käyttäjätili → Yrityskohtaiset asetuksesi. Klikkaa sen yrityksen nimeä, jonka Vello-tilin kautta teet ja tarkastelet Kanta-kirjauksia.

Tee seuraavat kohdat aktivoidaksesi Kanta-yhteys käyttäjäprofiiliisi:

  • Aseta oletuskalenteri (valitse omalla nimelläsi oleva kalenteri)

  • Syötä terveydenhuollon toimikorttisi numero ja aktivoi yhteys päälle

  • Määrittele Kanta-yhteyteen liittyen asiointiroolisi ja tietolähteet

Vastasiko tämä kysymykseesi?