Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatKäyttäjät, käyttäjätili ja käyttöoikeudetOngelmatilanteet
Työntekijä ei pääse kirjautumaan sisään ajanvarauskalenterista
Työntekijä ei pääse kirjautumaan sisään ajanvarauskalenterista
Päivitetty yli viikko sitten

On mahdollista, että kaikki Vellossa olevat kalenterit halutaan pitää vain sisäisiä varauksia varten: eli niin, etteivät asiakkaat pysty itse varaamaan aikojaan netin kautta. Jos kaikki kalenterit Vello-tilillä on asetettu varattavaksi "Vain työntekijöille", ilmestyy varauskalenterin sivulle ilmoitus siitä, että Ajanvaraus ei ole saatavilla. Tämä ilmoitus saattaa peittää kirjautumiskentät ja siten estää sisäänkirjautumisen tältä sivulta.

Tässä tapauksessa kirjaudu sisään Vello.fi sivustolta.

Sisäänkirjautuminen Vello.fi:n sivulta

  1. Mene osoitteeseen vello.fi

  2. Oikeassa ylälaidassa näet vaaleanpunaisen napin, jossa lukee Aloita Vellon käyttö: vie hiiri sen päälle.

  3. Ilmestyvästä valikosta valitse Kirjaudu sisään.

  4. Täytä pyydetyt tiedot ja klikkaa vaaleanpunaista nappia jossa myös lukee Kirjaudu sisään.

Sisäänkirjautuminen omasta varauskalenterista

  1. Mene varauskalenterisi osoitteeseen. Tämä tulee olemaan muotoa vello.fi/oman-yrityksen-nimi. Sinun tulee tietää tämä osoite, että voit kirjautua sisään täältä.

  2. Vasemmasta yläkulmasta klikkaa Valinnat

  3. Valitse Kirjaudu sisään työntekijänä.

Vastasiko tämä kysymykseesi?