Siirry pääsisältöön
Toimipaikkakohtaisen asiakasrekisterin käyttöönotto
Päivitetty yli 6 kuukautta sitten

Voit ottaa käyttöösi toimipaikkakohtaisen asiakasrekisterin. Valitse tämä jos haluat, että Vello käsittelee asiakkaita ja potilaita toimipaikkakohtaisesti. Jokaisella toimipaikalla on tällöin yksilölliset asiakkaat ja potilaat. Työntekijät voivat tarkastella ainoastaan asiakkaita ja potilaita, joiden toimipaikkaan työntekijöillä on pääsyoikeus. Valinta vaikuttaa myös, ehdotetaanko asiakkaan tai potilaan tietoja uutta ajanvarausta työntekijänä tehdessä.

Voit ottaa toimipaikkakohtaisen asiakasrekisterin käyttöön seuraavasti:

  1. Kirjaudu sisään Pääkäyttäjänä

  2. Siirry Valinnat → Asiakkaat

  3. Paina Toiminnot (kolme viivaa)

  4. Laita täppä kohtaan Käsittele asiakkaita ja potilaita toimipaikkakohtaisesti päälle

Vastasiko tämä kysymykseesi?