Ongelma Kanta-yhteyden kanssa - Mitä tehdä?
Päivitetty yli viikko sitten

Kanta-yhteyttä käyttäessä saatat törmätä "Ongelma Kanta-yhteyden kanssa"-virheviestiin.

Virhetilanne tapahtuu useinmiten, jos potilaan henkilötunnuksessa on virhe tai se ei ole oikein.

Jos potilaan henkilötunnus on varmuudella oikein, voit koettaa ratkaista ongelmaa:

  • käynnistämällä tietokone uudelleen

  • tarkista, että vihreä avaimen kuva näkyy tietokoneellasi

  • tarkista, että kortinlukija toimii oikein

Jos käyttämäsi kortinlukija on vioittunut, useampi kirjausyritys voi niinikään auttaa. Mahdollisuuksien mukaan sinun kannattaa kokeilla myös toisilla kortinlukijoilla, poistuuko ongelma niitä käytettäessä.

Vastasiko tämä kysymykseesi?