Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatVarattavat ajatAikojen avaaminen
Aikojen avaaminen asiakkaiden varattaviksi
Aikojen avaaminen asiakkaiden varattaviksi
Päivitetty yli 5 kuukautta sitten

Kun olet luonut Kalenterin Vellossa, sinun täytyy avata varattavia aikoja siitä, ennen kuin asiakkaasi pystyvät tekemään varauksia.

Jos varattavia aikoja ei ole avattu, Kalenterisi näyttää tyhjältä asiakkaiden näkymästä, vaikka olisit luonut varattavia Palveluita.

  1. Mene kohtaan Valinnat → Varattavat ajat

  2. Jos sinulla on enemmän kuin yksi kalenteri, valitse haluamasi kalenteri.

  3. Oikeassa näkymässä, klikkaa ensin aloitusaikaa siltä päivältä, milloin haluat varattavien aikojen alkavan. Klikkaa sitten sitä aikaa, milloin haluat varattavien aikojen päättyvän

  4. Nyt asiakkaasi voivat varata tältä aikaväliltä aikoja! Avaamasi ajat tulevat automaattisesti varattaviksi

Huomioi!

Kun käytät "Päiväkohtaisia aikoja", joudut avaamaan jokaisen päivän manuaalisesti. Jos haluat toistaa samat varattavat ajat joka viikko, käytä mieluummin "Automaattista viikkorunkoa".

Erittäin tärkeää!

Jos avaamasi aika on lyhyempi kuin palvelusi kesto (mukaan lukien sen valmisteluaika ja mahdollinen tauko palvelun jälkeen), ei Vello näytä tätä asiakkaalle varattavana aikana, koska Vello tulkitsee että aikaa ei ole tarpeeksi toteuttaa kyseinen palvelu.

Varmista siis, että avaat tarpeeksi pitkät ajat palvelun keston, valmisteluajan ja palvelun jälkeisen tauhon huomioon ottaen.

Vastasiko tämä kysymykseesi?