Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatMaksaminenTilitykset
Tilinumeron vaihtaminen tilityksiä varten
Tilinumeron vaihtaminen tilityksiä varten
Päivitetty yli kuukausi sitten

Vello tilittää kaikki maksut (maksut maksupäätteellä ja nettimaksut) sinulle kerran viikossa, maanantaisin.

Tilitys tehdään pankkitilille, joka on ilmoitettu maksupalveluiden asetuksissa. Varmistathan, että pankkitili on lisättynä ja tilinumero on kirjoitettu oikein.

Tilinumeron vaihtaminen tilityksiä varten

  1. Kirjaudu sisään pääkäyttäjänä

  2. Siirry kohtaan Valinnat → Asetukset

  3. Valitse Maksupalvelut ja laskutusMaksaminen verkossa

  4. Valitse Tilitykset ja pankkitilisi

  5. Syötä pankkitilin haltijan nimi

  6. Syötä yrityksesi pankkitilinumero IBAN-muodossa

Hyvä tietää: Tilinumeron vaihtaminen astuu voimaan seuraavasta tilityksestä alkaen. Jos seuraava tilitys ei ole "ennättänyt lähteä matkaan" vielä, tilinumeron muutos ehtii tulevaan tilitykseesi.

Huomioi: Tilinumeron vaihtaminen vaikuttaa vain Vellon (Stripen) tekemien tilitysten kohdepankkitiliin. Vaihda tilinumero tarvittaessa myös Laskuttamisen asetuksiin.

Vastasiko tämä kysymykseesi?