Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatViestit ja viestintäAsiakkaalle lähetettävät varausviestit
Peruutusvahvistusta ei lähetetä, kun mennyt ajanvaraus poistetaan
Peruutusvahvistusta ei lähetetä, kun mennyt ajanvaraus poistetaan
Päivitetty yli viikko sitten

Työntekijänä voit lisätä ajanvarauksia mihin tahansa ajankohtaan kalenterissasi - myös takautuvasti menneeseen ajankohtaan.

Vastaavasti, työntekijänä voit peruuttaa ja poistaa ajanvarauksia milloin tahansa.

Kun peruutat asiakkaan ajanvarauksen, asiakas saa tästä peruutusvahvistuksen sähköpostitse olettaen, että varauksen ajankohta on tulevaisuudessa. Tällöin voit lisätä peruutusvahvistukseen oman viestisi asiakkaalle esimerkiksi "Ajanvaraus on peruutettu asiakkaan toiveesta".

Peruutusvahvistusta ei kuitenkaan lähetetä asiakkaalle, kun työntekijänä poistat ajanvarauksen menneeltä ajankohdalta (esimerkiksi eiliseltä).

Vastasiko tämä kysymykseesi?