Siirry pääsisältöön
Virhekoodi 1203
Päivitetty yli 2 kuukautta sitten

Kanta-hoitokirjausta laadittaessa ja palvelutapahtumaa avatessa, virhekoodi 1203 viittaa siihen, että käyttäjällä ei ole oikeutta Kanta-arkistoon.

Konkreettisesti tämä tarkoittaa, että käyttäjä ei ole tehnyt Potilastiedon arkisto -hakemusta osoitteessa ekstra.kanta.fi tai hakemusta ei ole (vielä) hyväksytty.

Hyvä tietää: Jos saat virhekoodin 1203, siirry osoitteeseen ekstra.kanta.fi ja tee hakemus Potilastiedon arkisto -osiossa.

Virhekoodi siirryttäessä toisesta järjestelmä Velloon

Saatat saada virhekoodin 1203 myös tilanteessa, jossa olet hiljattain siirtynyt käyttämään Velloa ja Kanta-yhteyttä aiemman järjestelmäsi sijaan.

Tällöin on mahdollista, että aiemmin tekemäsi ja hyväksytty Potilastiedon arkisto -hakemuksesi viittaa aiemmin käytössäsi olevaan järjestelmään.

Saadaksesi Kanta-liikenteesi ohjatuksi Vello-tilillesi, sinun tulisi tehdä muutoshakemus osoitteessa ekstra.kanta.fi ja kirjata hakemukseen Vellon käyttämät välittäjäpalvelimet.

Vastasiko tämä kysymykseesi?