Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatSaldoOngelmatilanteet
En näe saldon latausmahdollisuutta Laskutus-sivullani
En näe saldon latausmahdollisuutta Laskutus-sivullani
Päivitetty yli viikko sitten

Jos menet Laskutus -sivullesi (Valinnat → Käyttäjätili → Laskutus), ja Lisämahdollisuudet -otsikon alla et löydä painiketta millä ottaa tekstiviestipakettia tai laskujen lähettämistä asiakkaillesi käyttöön, johtuu tämä jommasta kummasta näistä:

  • Laskutustiedot ovat edelleen syöttämättä, tai ne ovat puutteelliset

  • Sinulla on erillissopimus (eli kiinteä sopimus) sovittu myyntitiimimme edustajan kautta

Alla esimerkki miltä Lisämahdollisuudet -osio saattaa näyttää tässä tilanteessa.

Miten saan saldon lataamisen taas käyttööni?

Varmista, että kaikki laskutustiedot on syötetty täydellisesti Laskutus -sivullesi, mukaan lukien:

  • Laskutusyhteyshenkilön nimi

  • Laskutusosoite

  • Laskutusyhteyshenkilön sähköpostiosoite

  • Maksukortti

Hyvä tietää: Arvonlisäverotunniste (EU) ei ole pakollinen tieto. Voit syöttää tämän, jos tuotat palveluitasi Suomen ulkopuolella, mutta sen tyhjäksi jättäminen ei estä saldon lataamista.

Vastasiko tämä kysymykseesi?