Jos menet Laskutus -sivullesi (Valinnat → Käyttäjätili → Laskutus), ja Lisämahdollisuudet -otsikon alla et löydä painiketta millä ottaa tekstiviestipakettia tai laskujen lähettämistä asiakkaillesi käyttöön, johtuu tämä jommasta kummasta näistä:
Laskutustiedot ovat edelleen syöttämättä, tai ne ovat puutteelliset
Sinulla on erillissopimus (eli kiinteä sopimus) sovittu myyntitiimimme edustajan kautta
Alla esimerkki miltä Lisämahdollisuudet -osio saattaa näyttää tässä tilanteessa.
Miten saan saldon lataamisen taas käyttööni?
Varmista, että kaikki laskutustiedot on syötetty täydellisesti Laskutus -sivullesi, mukaan lukien:
Laskutusyhteyshenkilön nimi
Laskutusosoite
Laskutusyhteyshenkilön sähköpostiosoite
Maksukortti
Hyvä tietää: Arvonlisäverotunniste (EU) ei ole pakollinen tieto. Voit syöttää tämän, jos tuotat palveluitasi Suomen ulkopuolella, mutta sen tyhjäksi jättäminen ei estä saldon lataamista.