Siirry pääsisältöön

Maksupääte ei saa yhteyttä Velloon - miten veloitan asiakkaalta ajanvarauksen?

Päivitetty yli 2 viikkoa sitten

Jos verkkoyhteyden ja muun virheen vuoksi Maksupääte laite ei saa yhteyttä Velloosi, kun yrität veloittaa asiakkaaltasi joko ajanvarausta tai Kassa-tapahtumaa, ilmestyy Velloosi ponnahdusikkuna joka ilmoittaa tästä.

Ponnahdusikkuna: Maksupääte - jotakin meni nyt pieleen. Maksupääte ei onnistu keskustelemaan Vellosi kanssa.

Jos sinulla on asiakas edessäsi, voit vielä veloittaa tapahtuman häneltä vaikka laite ei juuri sillä hetkellä pysty keskustelemaan Vellosi kanssa.

Klikkaa Syötä tiedot käsin -painiketta ponnahdusikkunasta. Se avaa uuden ikkunan, johon voit syöttää asiakkaan maksukortin tiedot käsin.

Ponnahdusikkuna: syötä maksukortin tiedot käsin.

Syötä tiedot käsin tähän ikkunaan (kaikki kentät ovat pakollisia).

Klikkaa lopuksi Veloita X € -painiketta.

Näin saat myyntihetkellä asiakkaan varauksen tai Kassa-tapahtuman veloitettua, vaikka laite ei sillä hetkellä saa yhteyttä.

Jos Maksupääte ei tahdo saada yhteyttä nettiin, lue ohje miten toimia täältä: Maksupääte ei yhdisty nettiin.

Vastasiko tämä kysymykseesi?