Jos verkkoyhteyden ja muun virheen vuoksi Maksupääte laite ei saa yhteyttä Velloosi, kun yrität veloittaa asiakkaaltasi joko ajanvarausta tai Kassa-tapahtumaa, ilmestyy Velloosi ponnahdusikkuna joka ilmoittaa tästä.
Jos sinulla on asiakas edessäsi, voit vielä veloittaa tapahtuman häneltä vaikka laite ei juuri sillä hetkellä pysty keskustelemaan Vellosi kanssa.
Klikkaa Syötä tiedot käsin -painiketta ponnahdusikkunasta. Se avaa uuden ikkunan, johon voit syöttää asiakkaan maksukortin tiedot käsin.
Syötä tiedot käsin tähän ikkunaan (kaikki kentät ovat pakollisia).
Klikkaa lopuksi Veloita X € -painiketta.
Näin saat myyntihetkellä asiakkaan varauksen tai Kassa-tapahtuman veloitettua, vaikka laite ei sillä hetkellä saa yhteyttä.
Jos Maksupääte ei tahdo saada yhteyttä nettiin, lue ohje miten toimia täältä: Maksupääte ei yhdisty nettiin.