Mitä meiltä usein kysytään käyttöönoton suhteen?
8 artikkelia
Voiko samalla sähköpostiosoitteella luoda useampia Vello-tilejä?
Voinko luoda uuden Vello tilin samalla yrityksen nimellä?Jokainen Vello tili tarvitsee yksilöllisen sähköpostiosoitteen ja ajanvarausosoitteen, mutta yrityksen nimi voi olla sama kuin toisessa.
Miten saan asiakaspalveluun yhteyttä?Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@vello.fi , soittamalla numeroon 020 1980 150 tai Chat-palvelun kautta
Mitkä toimialat käyttävät Velloa?Ketterän ajanvarausjärjestelmänsä ansiosta Velloa käyttää pienet sekä suuret yritykset laajalta toimiala-alueelta
Millä kielellä voin käyttää Velloa?Velloa voi käyttää seittemällä eri kiellellä:
Haluaisin aloittaa Vellon testaamisen - Miten toimin?
Onko Vellosta sovellusta App storessa?
Miten luon pikakuvakkeen Vellosta puhelimeni Koti -näkymään?