Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAsetuksetKalenteriasetukset
Miten vaihdan kalenterin nimen?
Miten vaihdan kalenterin nimen?
Päivitetty yli 5 kuukautta sitten

Nimi jonka annat kalenterillesi näkyy asiakkaille varausikkunassa.

Jos haluat muuttaa tämän, toimi näin:

  1. Kirjaudu sisään työntekijänä (sinulla on oltava oikeus muokata kyseistä kalenteria)

  2. Mene kohtaan Valinnat → Asetukset → Kalenterit

  3. Valitse haluamasi kalenteri

  4. Klikkaa kohdasta Nimi ja lisää haluamasi nimi kalenterille

  5. Paina Tallenna

Huomioi: Jos sinulla on enemmän kuin yksi kieliversio käytössä, varmista että vaihdat nimet kaikkiin. Ne eivät kaikki päivity automaattisesti.

Jos nimenvaihdosta huolimatta kalenterin nimi ei tahdo vaihtua asiakasnäkymässä, kokeile seuraavia toimia.

Vaihda kalenterin nimi eri kieliversiona

  1. Kirjaudu sisään pääkäyttäjänä

  2. Muuta käyttöliittymän kieli hetkeksi toiseksi, vaikka englanniksi, kohdasta Valinnat → Käyttäjätili → Käyttäjäasetukset

  3. Mene nyt kohtaan Valinnat → Asetukset → Kalenterit (englanninkielisessä versiossa tämä on Menu → Settings → Calendars)

  4. Valitse haluamasi kalenteri

  5. Klikkaa kohdasta nimi

  6. Katso josko nimen yllä on kielivaihtoehtoja

  7. Klikkaa jokaista ja varmista, että haluamasi nimi on liitettynä jokaiseen

  8. Paina Tallenna

Lisää tyhjä välilyönti nimen loppuun

Nimen muutos saattaa kestää hetken mahdollisen selaimen välimuistiongelman takia. Jos kieliversiomuutoksen jälkeen nimi ei muutu, tee joku pieni muutos nimeen seuraavasti.

  1. Kirjaudu sisään työntekijänä

  2. Mene kohtaan Valinnat → Asetukset → Kalenterit

  3. Valitse haluamasi kalenteri

  4. Klikkaa kalenterin nimi auki

  5. Lisää nimeen joku muutos, kuten sen loppuun välilyönti tai piste

  6. Paina Tallenna

Vastasiko tämä kysymykseesi?