Nimi jonka annat kalenterillesi näkyy asiakkaille varausikkunassa.
Jos haluat muuttaa tämän, toimi näin:
Kirjaudu sisään työntekijänä (sinulla on oltava oikeus muokata kyseistä kalenteria)
Mene kohtaan Valinnat → Asetukset → Kalenterit
Valitse haluamasi kalenteri
Klikkaa kohdasta Nimi ja lisää haluamasi nimi kalenterille
Paina Tallenna
Huomioi: Jos sinulla on enemmän kuin yksi kieliversio käytössä, varmista että vaihdat nimet kaikkiin. Ne eivät kaikki päivity automaattisesti.
Jos nimenvaihdosta huolimatta kalenterin nimi ei tahdo vaihtua asiakasnäkymässä, kokeile seuraavia toimia.
Vaihda kalenterin nimi eri kieliversiona
Kirjaudu sisään pääkäyttäjänä
Muuta käyttöliittymän kieli hetkeksi toiseksi, vaikka englanniksi, kohdasta Valinnat → Käyttäjätili → Käyttäjäasetukset
Mene nyt kohtaan Valinnat → Asetukset → Kalenterit (englanninkielisessä versiossa tämä on Menu → Settings → Calendars)
Valitse haluamasi kalenteri
Klikkaa kohdasta nimi
Katso josko nimen yllä on kielivaihtoehtoja
Klikkaa jokaista ja varmista, että haluamasi nimi on liitettynä jokaiseen
Paina Tallenna
Lisää tyhjä välilyönti nimen loppuun
Nimen muutos saattaa kestää hetken mahdollisen selaimen välimuistiongelman takia. Jos kieliversiomuutoksen jälkeen nimi ei muutu, tee joku pieni muutos nimeen seuraavasti.
Kirjaudu sisään työntekijänä
Mene kohtaan Valinnat → Asetukset → Kalenterit
Valitse haluamasi kalenteri
Klikkaa kalenterin nimi auki
Lisää nimeen joku muutos, kuten sen loppuun välilyönti tai piste
Paina Tallenna