Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatKassaUsein kysyttyä kassasta
Mistä löydän kassakuitin maksutapahtuman jälkeen?
Mistä löydän kassakuitin maksutapahtuman jälkeen?
Päivitetty yli 4 kuukautta sitten

Vellon Kassa-työkalua käyttäen voit myydä ja veloittaa asiakkaan ostokset anonyymin ostotapahtuman tavoin. Tällöin kuitit eivät tallennu minkään asiakkaan tietoihin, vaan jäävät Velloon kohdistumattomiksi myynneiksi.

Kohdistumattomista myynneistä muodostuneet kuitit saat Vellosta kahdella tapaa.

Tapa 1: Kuitti heti maksutapahtuman jälkeen

Kun lyöt myynnin Kassaan, voit välittömästi maksutapahtuman jälkeen tulostaa, lähettää tai tallentaa kuitin asiakkaalle.

  1. Kirjaudu sisään työntekijänä

  2. Mene kohtaan Valinnat → Kassa

  3. Lisää haluamasi tuotteet ostotapahtumaan ja paina Veloita-painiketta

  4. Valitse maksutapa

  5. Kun veloitus on suoritettu, valitse uuden ikkunan alakulmasta vaihtoehto Näytä kuitti

  6. Kuitti aukeaa uutena ikkunana

  7. Vieritä sivua alas ja löydät vaihtoehdot Tulosta, Lähetä ja Tallenna

Hyvä tietää:

  • Tulosta-toiminto vie kuitin tiedot tulostimellesi ja tulostaa sen paperille

  • Lähetä-toiminto antaa sinun lähettää kuitin asiakkaan sähköpostiosoitteeseen

  • Tallenna-toiminto tarjoaa sinulle mahdollisuuden tallentaa kuitti PDF -tiedostona laitteellesi

Tapa 2: Kuitti jälkikäteen

Voit etsiä ja toimittaa kuitin asiakkaalle myös jälkikäteen:

  1. Kirjaudu sisään työntekijänä

  2. Mene kohtaan Valinnat → Kassa

  3. Valitse Tapahtumat-välilehti

  4. Kuitti aukeaa uutena ikkunana

  5. Vieritä sivua alas ja löydät vaihtoehdot Tulosta ja Tallenna

Hyvä tietää: Jälkikäteen avattavaa kuittia ei ole mahdollista lähettää asiakkaalle suoraan Vellosta. Voit sen sijaan tallentaa kuitin PDF-tiedostona omalle laitteellesi ja toimittaa kuitin asiakkaalle esimerkiksi sähköpostisi kautta.


Vastasiko tämä kysymykseesi?