Asiakasrekisteri on tärkeä osa Vellon käyttöönottoa.
Vellon asiakkaana voit joko käyttää lisäpalveluna tarjottavaa asiakastietojen siirtoa tai jättää asiakastietosi siirtämättä ja antaa Vellon muodostaa asiakasrekisterin automaattisesti.
Hyvä tietää: Asiakastietojen tuominen Velloon ei ole mahdollista suoraan Vellon käyttöliittymän kautta.
Vaihtoehto 1: Asiakasrekisterin siirtopalvelu (maksullinen)
Vello tarjoaa uusille käyttäjille lisäpalveluna mahdollisuuden, jossa Vellon tuotekehitys konvertoi nykyiset asiakastietosi Vellon ymmärtämään muotoon ja vie ne Vello-tilillesi.
Tämä on maksullinen palvelu, joka on saatavilla käyttöönoton yhteydessä.
Jos haluat siirtää nykyiset asiakastietosi Velloon, ota yhteyttä Vellon asiakastukeen.
Vaihtoehto 2: Automaattinen asiakasrekisteri (ilmainen)
Vaihtoehtona asiakasrekisterin siirtämiselle on hyödyntää Vellon automaattista asiakasrekisterin muodostumista.
Tämä tarkoittaa, että voit jättää nykyiset asiakastietosi siirtämättä Velloon. Tällöin Vello muodostaa asiakasrekisterin automaattisesti sitä mukaan, kun ajanvarauksia tehdään kalenteriin.
Tässä vaihtoehdossa asiakasrekisteri "puhdistuu" ja sieltä jäävät pois kaikki poistuneet asiakkuudet. Tämä on hyvä lisähyöty, sillä näin voit pitää asiakasrekisterisi ajan tasalla ja välttää turhien tietojen tallentamisen.